Hamachi CAFE Üye girişi yapmak için Giriş yap butonuna tıklayınız...
Hamachi CAFE Üye Kayıdı yapmak için Kayıt ol butonuna tıklayınız...
Kutu'nun Tekrar Gözükmesini istemiyorsanız Do Not Display'e tıklayınız...


Bizi seçtiğiniz için Teşekkür ederiz. Forumda iyi vakit geçirmenizi dileriz...
Hamachi CAFE Yönetimi

Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

UEFA EURO 2012 İSPANYA (GÜRÇAY) - İTALYA(CLINT EASTWOOD) ŞAMPİYON KATLİAM

Sayfaya git : Önceki  1, 2

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek  Mesaj [2 sayfadaki 2 sayfası]

HOLLANDA 1-0 İSPANYA
İSPANYA 4-0 HOLLANDA

Kullanıcı profilini gör
hollanda 0-1 çek cum..
çek cum 3-0 hollanda

Kullanıcı profilini gör
ispanya 1-1 çek cum..
çek cum 4-3 ispanya

Kullanıcı profilini gör
İSPANYA 2-1 İNGİLTERE
İNGİLTERE 2-0 İSPANYA


_________________
KAZANDIĞIM KUPALAR
SAAT 8 WE 8 SEZON 1 UEFA KUPASI
WE8 UEFA CUP 2
Öğrenci Sevgili Yaparsa , Dersler Balayına Çıkar ⌂ WE8 CUP Very Happy

≈ Wε8cίlεя Fαsт Cυp ≈

Kullanıcı profilini gör
herkeze selam arkadaşlar takipteyim, içimden sizle olmak maç yapmak istiyor fakat kardeşim üniversiteye başlayacak benimde temmuz 25 yani bu pazar düğünüm var malum kullanacak kimse kalmayınca evdeki interneti kapattırdım. İnternet kafeden takip ediyorum bu aralar. Birkaç hafta içerisinde eskiki durumuma dönerim heralde, iyi turnuvalar. Bol şanslar (balıklar).

Kullanıcı profilini gör
ethem_6 demiş ki:herkeze selam arkadaşlar takipteyim, içimden sizle olmak maç yapmak istiyor fakat kardeşim üniversiteye başlayacak benimde temmuz 25 yani bu pazar düğünüm var malum kullanacak kimse kalmayınca evdeki interneti kapattırdım. İnternet kafeden takip ediyorum bu aralar. Birkaç hafta içerisinde eskiki durumuma dönerim heralde, iyi turnuvalar. Bol şanslar (balıklar).


Mutluluğunuz daim olsun Ethem Tebriklerrr...Darısı Sıradakilereee Very Happy Very Happy

Kullanıcı profilini gör
rodrigo demiş ki:
ethem_6 demiş ki:herkeze selam arkadaşlar takipteyim, içimden sizle olmak maç yapmak istiyor fakat kardeşim üniversiteye başlayacak benimde temmuz 25 yani bu pazar düğünüm var malum kullanacak kimse kalmayınca evdeki interneti kapattırdım. İnternet kafeden takip ediyorum bu aralar. Birkaç hafta içerisinde eskiki durumuma dönerim heralde, iyi turnuvalar. Bol şanslar (balıklar).


Mutluluğunuz daim olsun Ethem Tebriklerrr...Darısı Sıradakilereee Very Happy Very Happy

Kafa rahat , biz almayalımmm... Very Happy:D
Ethem'e de hem tebrikler , hemde başarılar.. Smile


_________________
KAZANDIĞIM KUPALAR
WE 8 WORLD CUP ŞAMPİYONU (İtalya ile) , WE 8 İDDAA AVRUPA ŞAMPİYONU (Portekiz ile)
WE 8 DÜNYA KUPASI (2.kez İtalya ile) , WE 8 KRAL KUPASI (3.kez İtalya ile Smile malum şahısa cevaptır)
WE 8 FİNAL CUP ŞAMPİYONU (A.C. Milan ile) , WE 8 NATIONAL CUP ŞAMPİYONU (Brezilya ile)
WE 8 MASTER CUP ŞAMPİYONU (A.C. Milan ile)
VIERI KUPASI (Vieri ile) Smile
Kullanıcı profilini gör http://hamachicafe.yetkinforum.com
tebrikler ethem abi allah daim etsin inş:-)

Kullanıcı profilini gör
ingiltere 3-1 czech
czech 2-1 ingiltere

Kullanıcı profilini gör
iyi dilekleriniz için teşekkürler.

Kullanıcı profilini gör
PUAN DURUMLARI GÜNCELLENMİŞTİR...

PORTEKİZ VE ALMANYA'NIN GRUPTAN ÇIKMA ŞANSI KALMADIĞI İÇİN GRUP MAÇLARI SONA ERMİŞTİR...

YENİ EŞLEŞMELER YAPILMIŞTIR...


_________________
KAZANDIĞIM KUPALAR
WE 8 WORLD CUP ŞAMPİYONU (İtalya ile) , WE 8 İDDAA AVRUPA ŞAMPİYONU (Portekiz ile)
WE 8 DÜNYA KUPASI (2.kez İtalya ile) , WE 8 KRAL KUPASI (3.kez İtalya ile Smile malum şahısa cevaptır)
WE 8 FİNAL CUP ŞAMPİYONU (A.C. Milan ile) , WE 8 NATIONAL CUP ŞAMPİYONU (Brezilya ile)
WE 8 MASTER CUP ŞAMPİYONU (A.C. Milan ile)
VIERI KUPASI (Vieri ile) Smile
Kullanıcı profilini gör http://hamachicafe.yetkinforum.com
İTALYA 2-2 İNGİLTERE
İNGİLTERE 2-1 İTALYA


_________________
KAZANDIĞIM KUPALAR
WE 8 WORLD CUP ŞAMPİYONU (İtalya ile) , WE 8 İDDAA AVRUPA ŞAMPİYONU (Portekiz ile)
WE 8 DÜNYA KUPASI (2.kez İtalya ile) , WE 8 KRAL KUPASI (3.kez İtalya ile Smile malum şahısa cevaptır)
WE 8 FİNAL CUP ŞAMPİYONU (A.C. Milan ile) , WE 8 NATIONAL CUP ŞAMPİYONU (Brezilya ile)
WE 8 MASTER CUP ŞAMPİYONU (A.C. Milan ile)
VIERI KUPASI (Vieri ile) Smile
Kullanıcı profilini gör http://hamachicafe.yetkinforum.com
clint bi çare bul hades e yazıyorum tık yok Sad

Kullanıcı profilini gör
dgans1982 demiş ki:clint bi çare bul hades e yazıyorum tık yok Sad

turnuva halen bitmedi Sad

Kullanıcı profilini gör
hades ortada yok sanırım. hades kardeşim sana sesleniyorum 29 Temmuz 2010 Perşembe gece yarısı saat 00:00 a kadar lütfen gel online ol ve maçını yap. yoksa doğan ı tur atlatmak zorunda kalacağım.


_________________
KAZANDIĞIM KUPALAR
WE 8 WORLD CUP ŞAMPİYONU (İtalya ile) , WE 8 İDDAA AVRUPA ŞAMPİYONU (Portekiz ile)
WE 8 DÜNYA KUPASI (2.kez İtalya ile) , WE 8 KRAL KUPASI (3.kez İtalya ile Smile malum şahısa cevaptır)
WE 8 FİNAL CUP ŞAMPİYONU (A.C. Milan ile) , WE 8 NATIONAL CUP ŞAMPİYONU (Brezilya ile)
WE 8 MASTER CUP ŞAMPİYONU (A.C. Milan ile)
VIERI KUPASI (Vieri ile) Smile
Kullanıcı profilini gör http://hamachicafe.yetkinforum.com
CLINT EASTWOOD demiş ki:hades ortada yok sanırım. hades kardeşim sana sesleniyorum 29 Temmuz 2010 Perşembe gece yarısı saat 00:00 a kadar lütfen gel online ol ve maçını yap. yoksa doğan ı tur atlatmak zorunda kalacağım.
tmm bugun akşam açsın oynrız

Kullanıcı profilini gör
tolgaybjk demiş ki:
CLINT EASTWOOD demiş ki:hades ortada yok sanırım. hades kardeşim sana sesleniyorum 29 Temmuz 2010 Perşembe gece yarısı saat 00:00 a kadar lütfen gel online ol ve maçını yap. yoksa doğan ı tur atlatmak zorunda kalacağım.
tmm bugun akşam açsın oynrız

her zaman açığım fakat yine cvp alamıyorum Sad((((

Kullanıcı profilini gör
dgans1982 demiş ki:
tolgaybjk demiş ki:
CLINT EASTWOOD demiş ki:hades ortada yok sanırım. hades kardeşim sana sesleniyorum 29 Temmuz 2010 Perşembe gece yarısı saat 00:00 a kadar lütfen gel online ol ve maçını yap. yoksa doğan ı tur atlatmak zorunda kalacağım.
tmm bugun akşam açsın oynrız

her zaman açığım fakat yine cvp alamıyorum Sad((((


Bugün içerisinde de maç yapılmazsa , doğan'ı finale çıkaracağım. bilginize...


_________________
KAZANDIĞIM KUPALAR
WE 8 WORLD CUP ŞAMPİYONU (İtalya ile) , WE 8 İDDAA AVRUPA ŞAMPİYONU (Portekiz ile)
WE 8 DÜNYA KUPASI (2.kez İtalya ile) , WE 8 KRAL KUPASI (3.kez İtalya ile Smile malum şahısa cevaptır)
WE 8 FİNAL CUP ŞAMPİYONU (A.C. Milan ile) , WE 8 NATIONAL CUP ŞAMPİYONU (Brezilya ile)
WE 8 MASTER CUP ŞAMPİYONU (A.C. Milan ile)
VIERI KUPASI (Vieri ile) Smile
Kullanıcı profilini gör http://hamachicafe.yetkinforum.com
halen bekliyorum ve artık beklemem clint haberin olsun saat 11 den beri burdayım suan saat 14:15 haberine..

Kullanıcı profilini gör
DOĞAN (FRANSA) HÜKMEN TUR ATLAYARAK FİNALE KALMIŞTIR BİLGİNİZE...

FRANSA 3-0 ÇEK CUM.
ÇEK CUM. 0-3 FRANSA


_________________
KAZANDIĞIM KUPALAR
WE 8 WORLD CUP ŞAMPİYONU (İtalya ile) , WE 8 İDDAA AVRUPA ŞAMPİYONU (Portekiz ile)
WE 8 DÜNYA KUPASI (2.kez İtalya ile) , WE 8 KRAL KUPASI (3.kez İtalya ile Smile malum şahısa cevaptır)
WE 8 FİNAL CUP ŞAMPİYONU (A.C. Milan ile) , WE 8 NATIONAL CUP ŞAMPİYONU (Brezilya ile)
WE 8 MASTER CUP ŞAMPİYONU (A.C. Milan ile)
VIERI KUPASI (Vieri ile) Smile
Kullanıcı profilini gör http://hamachicafe.yetkinforum.com
ingiltere 4-0 fransa
fransa 2-4 ingiltere

Kullanıcı profilini gör

Sponsored content


Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön  Mesaj [2 sayfadaki 2 sayfası]

Sayfaya git : Önceki  1, 2

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz